Καλως ορίσατε στο παράξενο μυαλό μου

Ο κόσμος είναι γεμάτος από μαγικά πράγματα που περιμένουν υπομονετικά το πνεύμα μας να γίνει πιο οξυδερκές.

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Φύλακας ΆΓΓΕΛΟΣ

Ξέρω ότι αν πω χρόνια πολλα θα είναι η μεγαλύτερη ειρωνεία,δε ξέρω αν θα πω χρόνια καλα αν είναι αυτονόητο και τελικα δε ξέρω αν έχει νόημα να σου ευχηθω τη σημερινη μέρα...δε έχω έρθει εκεί ποτέ...κανείς μας δε ξέρει...Ένα μόνο γνωρίζω ότι δε σε γνώρισα ποτε και όμως πέρασα τη μεγαλύτερη θλίψη που έχω νιώσει ποτέ.Βλέπεις όταν αγαπάς κάποιον η θλίψη γίνεται διπλή για σένα.Μέσα απο όλο αυτό σ αγάπησα κ εγω όσο εκείνη,προσευχόμουν κ εγώ διπλά για σένα.Είναι τρελό,συγγνώμη μόνο έτσι μπορω να το χαρακτηρίσω, να μην σ έχω δει ποτέ και να καταφέρνεις να με γεμίζεις με τόσα συναισθήματα σε μόνο λίγες στιγμές...Σήμερα λοιπόν είναι η μέρα σου και το μόνο που ευχομαι είναι να ΤΗΝ προσέχεις απο εκει΄..Εσύ τουλάχιστον ξέρεις...Μαζί με εσένα θα είμαστε ο Φύλακας Άγγελος της,ξέρω ότι είσαι εδω και εκείνη το ξέρει...και να ξέρεις κρατάω τις υποσχέσεις μου...Καλό ταξίδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου