Καλως ορίσατε στο παράξενο μυαλό μου

Ο κόσμος είναι γεμάτος από μαγικά πράγματα που περιμένουν υπομονετικά το πνεύμα μας να γίνει πιο οξυδερκές.

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Από το άπειρο...σε μένα

Θέλω να αγγίξω τα φτερά σου,
θέλω να πετάξω,όχι πάνω αλλά μαζί με τα φτερά σου,
Θέλω η ομορφιά σου να με πνίξει στο πιο βαθύ ωκεανό
Οι χειμωνιάτικες Νότες να αγγίξουν τη σκοτεινιά μου όπως κάποτε εσύ άγγιζες το σώμα μου
Θέλω τους ανοιξιάτικους καρπούς σου ,να ανθίσουν στο σώμα μου που λιώνει απτο φως
Κουράστηκα απ'τα αστέρια που πεθαίνουν κάθε βράδυ στα όνειρα μου,Θέλω
αυτό που λάμπει και ξυπνάει το θάνατο των Κρίνων

η φωτιά του να καίει κάθε δάκρυ των ματιών σου,

Να φωτίζεις κάθε βράδυ
Γεννήθηκαν κάποια αστέρια και κάποια άλλα δεν τα βλέπουμε αλλα μας άφησαν τη λάμψη τους...


(πέρασε ένας χρόνος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου