Καλως ορίσατε στο παράξενο μυαλό μου

Ο κόσμος είναι γεμάτος από μαγικά πράγματα που περιμένουν υπομονετικά το πνεύμα μας να γίνει πιο οξυδερκές.

Τρίτη 27 Απριλίου 2010



Πανε δυο μήνες που' χω να σε δω
Ποιος ξέρει τώρα πια τι είμαι για σένα
Ίσως ακόμα και να παρεξηγηθώ
για τον Θεό όμως μην νοιάζεσαι για μένα


Δεν είναι δύσκολο πιστεύω να μαντέψεις
Πως της μορφής σου το πορτραίτο ξεθωριάζει
Όμως αληθινά στο λεω δεν πειράζει
Κλείνω τα μάτια μου ξανά για να με κλέψεις

Σε είδα στον ύπνο μου την πόρτα να χτυπάς
να 'ξερες πόσο με πονάς
και ύστερα λεει σε είδα να φεύγεις σκυφτή
και τρομαγμένος ξυπνώ...

Αν πω σ' αρνήθηκα το ξέρεις θα 'μαι ψεύτης
και ο χρόνος σαν να αφήνει μια ελπίδα
Για μένα είναι οδυνηρό που δεν σε είδα
ν' αστράφτεις μέσα στης ψυχής μου τον καθρέφτη
τον καθρέφτη

Σε είδα στον ύπνο μου την πόρτα να χτυπάς
να 'ξερες πόσο με πονάς
και ύστερα λεει σε είδα να φεύγεις σκυφτή
και τρομαγμένος ξυπνώ...

4 σχόλια:

  1. μια αγάπη όταν είναι αληθινή είναι παντοτινή...το μυαλό όμως ελέγχει πόσο χώρο θα έχει στην καρδιά και εάν είναι το παρόν ή άπλα μια ανάμνηση του παρελθόντος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα σταθώ στο πρώτο που είπες..μια αγάπη όταν είναι αληθινή είναι παντοτινή ακόμα κι αν δεν είναι μαζί τα πρόσωπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγάπη ναι αλλά αυτό δε είναι εμπόδιο να ξαναγαπήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εννοείτε δεν είναι εμπόδιο...το ότι αγαπάς κάποιον δε σημαίνει ότι δε μπορείς να αγαπήσεις και κάποιον άλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή