Καλως ορίσατε στο παράξενο μυαλό μου

Ο κόσμος είναι γεμάτος από μαγικά πράγματα που περιμένουν υπομονετικά το πνεύμα μας να γίνει πιο οξυδερκές.

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Στο παράξενο μυαλό μου...(1)

Μες στο παράξενο μυαλό μου λοιπόν τριγυρίζει εδώ και πάρα πολύ καιρό ένας φόβος...Ένας φόβος γι αυτό που λέμε μοίρα,συμπτώσεις και όπως ακούω και από διάφορους "όλα γίνονται για κάποιον λόγο"...Όλα δηλαδή είναι προκαθορισμένα?Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν πίστευα σ αυτό που λέμε μοίρα η τουλάχιστον πάντα πίστευα ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας το καθορίζουμε με τις πράξεις μας...όλα άλλαξαν πριν 2,5 χρόνια περιπου.Κ αφού πέρασε καιρός κατάλαβα ότι η μοίρα μου ήταν αυτή και κάτι ήταν αποκλειστικά για μένα και ήρθε με τον πιο περίεργο τρόπο. Συνειδητοποίησα ότι δεν έπρεπε να το αφήσω να φύγει!!...Κ όμως μετά από πολύ καρό έγιναν πράγματα ανεξήγητα,παράξενα σαν να ήταν συνιθισμένα και έφυγε αυτό που είχα αρχίσει να πιστεύω ότι είναι η "μοίρα μου"! ξαφνικά χάθηκε!!! Αν όντως όλα γίνονται για κάποιον λόγο τότε γιατι
ήρθε και έφυγε!!?...Τελικά όλα γίνονται για κάποιον λόγο η όχι????-----------------όταν καταλάβω θα επιστρέψω!

3 σχόλια:

  1. Η μοιρα, αν υπάρχει τελικα δεν είναι στο χέρι μας, ακριβως γι αυτο και λέγεται μοιρα, κισμετ, πεπρωμένο. Γι αυτο οπως λες ήρθε, εφυγε και δεν καταλαβες ποτε. Στην τελική σου ερωτηση αν και γνωρίζω πως είναι ρητορική θα σου απανήτησω ότι εσυ αποφασίζεις τι θέλεις να πιστευεις γιατι την απαντηση δεν θα τη μάθεις ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα ποστάρω τις επόμενες μέρες...ευχαριστώ για το ενδιαφέρον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή